Uniqa: Size Özel Dijital Çözümler

Uniqa, uzun yıllara dayanan tecrübesi ve alanında uzman kadrosu ile sektörün önde gelen şirketleri için dijital dönüşüm projeleri geliştiren bir teknoloji firmasıdır. Başta sigortacılık olmak üzere bir çok alanda anahtar teslim çözümler sunar. 


Yazılım geliştirdiği işletmelerin dijitalleşme süreçlerini kolaylaştırmak ile kalmayıp, rekabet avantajlarını arttırmak için kapsamlı destek ve danışmanlık hizmeti verir.


İhtiyaçlarınıza yönelik yapay zeka destekli iş uygulamaları geliştirirken, firma dinamiklerinizi önemser adete firmanıza özel terzi işi teknolojik çözümler üretir.


Uniqa benzersiz yaklaşımı ile; iş süreçlerinizi otomatize ederek karar süreçlerini hızlandırmayı, hata oranlarını azaltırken zaman ve mali kayıpların önüne geçmeyi, iletişim kanallarını daha güçlü kullanmayı ve şirket verimliliğinizi gözle görülür şekilde arttırmayı vaat eder.


İş süreçlerinizi optimize ederek kurumsal düzeyde rekabet avantajı sağlar.


Etkin şekilde tasarlanan iş süreçleri ile zaman kayıplarını en aza indirir ve kaynaklarınızı etkili şekilde kullanmanızı sağlar.


Uniqa ile tekrarlayan görevleri otomatikleşir, manuel hataları minimize edilir, süreçlerinizi daha hızlı hale gelir.


Uniqa, rekabet koşullarında ortaya çıkan değişikliklere daha hızlı yanıt almanızı sağlar, iş süreçlerinin izlenmesi ve analiz edilmesi yoluyla potansiyel riskleri belirleme ve azaltma konusunda şirketlere yol gösterir.


Ekiplerin iletişim ve işbirliğini güçlendirir, daha iyi bir şekilde koordinasyon sağlamasına ve bilgi paylaşmasına yardımcı olur.


Uniqa şirketlerin ihtiyaçlarını analiz eder ve onlara özel iş süreçleri geliştirir.


Uniqa tarafından geliştirilen bazı örnek süreçler:


Teklif Hazırlık

Tekliflerin talep, hesaplama, risk değerlendirme, onay ve revizyon süreçlerini içerir.


Sözleşme Onay

Sözleşmelerin oluşturulması, ortak platformda düzenlenmesi, takibi ve onayı ile ilgili tüm adımları içerir.


Müşteri İletişimi

Call center IVR uygulaması ile entegrasyon ile otomatik kayıt oluşturulur ve diğer süreçler tetiklenir.


Satın Alma

Alınan tüm teklifler tek bir yerde toplanarak, satın alma süreci otomatik kurallara göre yönetilir.


Şikayet Yönetimi

Şikayetler ortak havuzda toplanır, sistem tarafından yönlendirme ve değerlendirme yapılır. Anket iletilir.


Talep Yönetimi

Hizmet veren kanallar üzerinden mail ile vaka oluşturulup gelen talebe göre süreç başlatılıp yönetmeyi sağlar.


Acente Yönetimi

Acente/Brokerlerin açılış, kapanış, evrak toplama, ziyaret, raporlama ve onay süreçlerinin yönetilmesi sağlanır.


İdari İşler & IK

İdari İşler departmanına yapılan taleplerin sistem üzerinden başlatılması ve hizmetin sonlandırılmasının takibi.


Marka & İletişim

Talep edilen işlerin onay sürecinden geçirilerek sistem üzerinden takip edilip raporlanması sağlanır.


Tebligat & Resmi Yazışma

Şirkete gelen resmi evrakların tek kanalda toplanıp ilgili birimlere iletilerek sonuçlandırılması takip edilir.


Öneri Sistemi

Çalışanların önerilerini sistem üzerinden ilettikleri, oylama ve değerlendirmelerin yine sistem üzerinden yapılabildiği yapı.


Ödeme & Tahsilat

Ödeme işlemlerinin kurallar çerçevesinde tanımlanması ve tahsilat taleplerinin sistem tarafından takibi.


Risk Yönetimi

Olası risklerin belirlenen parametrelere göre otomatik olarak hesaplanması ve ilgili teklif vb süreçlerin başlatılması.


İmza & Onay

Digital imza ile onayların müşteriye iletilmesi, müşteriden gelen evrakların sisteme aktarılması sürecini takip eder.


Kalite Yönetimi

Kalite prosedürlerine uygun iş adımlarının sistem üzerinde takip edilip, denetimlerin yapılması için platform.


crm ve 7 avantaj
tarafından ecemkurumsuz 18 Nis, 2024
CRM sistemlerinin sunduğu avantajlar, işletmelerin rekabetçi kalmasında ve müşteri memnuniyetini artırmasında kritik bir rol oynamaktadır. İşte CRM sistemlerinin şirketlere sağladığı 7 temel avantaj:
sigortacılıkta müşteri ihtiyaçları
tarafından ecemkurumsuz 19 Mar, 2024
Uniqa iş süreçleri yönetimi (BPM) ve tasarladığı süreçler ile dijitalleşme yolundaki sigorta şirketlerinin operasyonlarını daha verimli hale getirerek, müşteri etkileşimlerini kişiselleştirilmiş deneyimlere dönüştürüyor. Üstelik bunu yaparken bir çok talep sürecini de otomatik hale getiriyor.
Share by: