Başarılı bir işbirliği ile geliştirmiş olduğumuz platform sayesinde müşterilerimizi ilk temastan, operasyonel mükemmellik ve müşteri memnuniyetini sağlama anına kadar takip etmeye devam ediyoruz.

TEK PLATFORM

Gulf Sigorta'nın  tüm sigortacılık süreçlerini tek sistem üzerinden yönetmesi sağlandı.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

Sistem tarafından takip edilen SLA ölçümleri ile müşteri memnuniyeti sağlandı.

KOLAY TAKİP

Yasal takip zorunluluğu olan yazışmalar iş süreçlerine dönüştürüldü ve  takibi kolaylaştı.

AZALAN İŞ YÜKÜ

Core sistem entegrasyonları ve otomatik olarak başlatılan süreçler ile  iş yükü azaltıldı.

TALEP / ŞİKAYET YÖNETİMİ

Web formu, telefon araması, mail bildirimi ve şikayet.com üzerinden yapılan başvuruların tek sistem üzerinden takip edilmesi sağlandı.

MOBİLİTE

Şirket çalışanlarının izin, avans/masraf, öneri gibi taleplerini sistem üzerinden yürütmesi ve lokasyon bağımsız çalışma imkanı sağlandı.

ÖLÇEKLENEBİLİR YAPI

Hazırlanan anket yapısı ile verilen hizmetin kalitesi ölçümlendi. Müşteri memnuniyeti için gerekli aksiyonların alınması sağlandı.

ZAMAN TASARRUFU

SLA yapısı ile tüm adımlar ölçümlenerek bekleme süreleri tespit edildi, iyileştirmeler ile zaman kayıplarının önüne geçildi.

DİJİTAL TEKLİF SÜRECİ

Tekliflerin tüm aşamalarının sistem üzerinden hesaplanıp hazırlanması sağlandı.

HIZLI SONUÇLAR

Manual takip edilen sözleşme hazırlama süreçleri dijitalleşti ve süre kısaldı.

request-appointmnet

ELEKTRONİK İMZA

Tüm onay ve imzaların elektronik ortamda yapıldığı bir yapı kuruldu

MEMNUNİYET ARTIŞI

Müşteri Randevu sistemi süreci ile tüm randevular sistem üzerinden takip edildi.

OTOMATİK TAKİP

Vaka Yönetimi yapısı sayesinde yoğun mail trafiğinin kolaylıkla yönetilmesi ve süreçlerin otomatik olarak takip edilmesi sağlandı.

HIZLI GERİ BİLDİRİM

Mail üzerinden gelen talepler ile otomatik olarak başlatılan süreçler sayesinde müşteri geri bildirim süreleri kısaldı.

Share by: