İletişime Geç
Sigorta sektöründeki derin uzmanlığımız ile sigortacılık sektörüne özel yazılım çözümleri geliştiriyoruz.
Lider firmalara yönelik inovatif çözümlerimizle sektöre yön veriyor, müşterilerimize benzersiz hizmetler sunuyoruz.
Sizi sizin kadar tanıyor, neye ihtiyacınız olduğunu biliyoruz. Köklü bir geçmişe dayanan sigorta sektörü tecrübemiz ile adeta ekibinizin parçası gibi çalışıyor, tüm sigortacılık süreçlerinizi tek merkezde topluyoruz.
Sigorta süreçleri genellikle katı, zahmetli ve uzundur. Uzun başvuru süreleri ve karmaşık evrak işlemleri, sigorta taleplerinin işlenmesini geciktirebilir. Bu zorluklara ek olarak, salgın nedeniyle ortaya çıkan iş ve ekonomik sorunlar, sigorta şirketlerini uzaktan çalışma modellerine, dijital müşteri edinimine ve bulut tabanlı operasyonlara yönlendirmiştir. Sigorta iş akışı otomasyonu, sigorta şirketlerinin süreç akışını kolaylaştırarak iş sonuçlarını önemli ölçüde artırabilir.
İş Süreçleri Yönetimi (BPM) kullanımı, sigorta şirketlerine akıllı iş süreçleri sunarak daha etkili müşteri etkileşimleri ve hızlı talep işleme imkanları sağlar. Sigorta iş akışındaki tekrarlayan ve gereksiz görevler, iş süreci yönetimi yöntemleri sayesinde otomatikleştirilebilir. İş süreci otomasyonu, iş operasyonlarını iyileştirir ve optimize eder, böylece işletmelerin rekabet avantajını sürdürmelerine yardımcı olur.
BPM kullanımı tüm operasyonel süreçleri tek merkezden yönetmeyi sağlayarak, acente yönetimini kolaylaştırır.
Tekliflerin talep, hesaplama, risk değerlendirme, onay ve revizyon süreçlerini içerir.
Düzenlenen poliçeler için kesilen Zeyilnamelerin talep, hesaplama, risk değerlendirme, onay ve revizyon süreçlerini içerir.
Poliçelerin talep, hesaplama, risk değerlendirme, onay ve revizyon süreçlerini içerir.
Aracı kurumlara tanmlanan poliçe onay limitlerinin sistem üzerinden onay aşamaları ile takip edilmesini içerir.
Poliçe basım taleplerinin alınıp, onay aşamalarından geçerek oluşturulması ve müşteriye iletilmesi adımları takip edilir.
Sistem üzerinden otorizasyona düşen tekliflerin kural motoru üzerinden onay aşamalarının takip edildigi süreçtir.
Talep edilen teklif veya tekliflerin Reasurans onaylarının alındığı süreçtir.
Şikayetler ortak havuzda toplanır, sistem tarafından yönlendirme ve değerlendirme yapılır. Anket iletilir.
Hizmet veren kanallar üzerinden mail ile vaka oluşturulup gelen talebe göre süreç başlatılıp yönetmeyi sağlar.
Müşterilerin şirket üzerinde yaptıgı tüm taleplerin takip edildigi süreçtir.
Call center a yapılan tüm aramaların kullanılan telefon uygulaması ile entegre olup sistem üzerinde tutulması, yapılan tüm taleplerin bu uygulama üzerinden otomatik başlatılmasını saglayan sistemdir. Bu uygulama ile arama yapan tüm kişilerin sistemde yaptıgı tüm aramalar ve talepleri tek ekran üzerinden takip edilir.
Call center IVR uygulaması ile entegrasyon ile otomatik kayıt oluşturulur ve diğer süreçler tetiklenir.
Acente/Brokerlerin açılış, kapanış, evrak toplama, ziyaret, raporlama ve onay süreçlerinin yönetilmesi sağlanır.
CRM yapısı kullanılara Aracı Kurum / Müşterilerin sistem üzerinden yapılan tüm işlemleri tek ekran üzerinden takip edilmektedir.
Aracı Kurumlara yapılacak prefinansman ödemelerinin onay adımları ile birlikte sistemden takip edilmesini sağlayan süreçtir.
Sigorta Madurlarının tüm kanallardan yaptıgı Deger Kaybı taleplerinin ( email, posta vb) tüm adımlarının sistem üzerinden takip edildiği ve raporlandığı süreçtir.
Aracı Kurumlara standart verilen kömisyonlar ek verilecek komisyonların onay adımları ile birlikte sistemden takip edilmesini sağlayan süreçtir.
Gelen / Giden evrak takip süreci ile şirkete gelen ve şirketten gönderilen tüm evraklar sistem üzerinden takip edilmektedir. İlgili süreçle sisteme kayıt edilen evraklardan otomatik yeni süreçler oluşturulmaktadır.(Resmi evrak, Deger kaybı, Tebligat, Şikayet vb)
İdari İşler departmanına yapılan taleplerin sistem üzerinden başlatılması ve hizmetin sonlandırılmasının takibini içerir.
Araç kartonu oluşturularak , araçların talep edilmesi , yaptıkları km leri , periyodik bakım dönemlerinin takibi, sigortalarının takibi adımları sistem üzerinden yapılabilmektedir.
İzin, Avans/Masraf , evden çalışma taleplerinin yönetildiği süreçlerdir.
Pazarlama Departmanlarından talep edilen işlemlerin tüm adımlarının takip edildigi ve raporlandığı süreçtir.
Şirkete gelen resmi evrakların tek kanalda toplanıp ilgili birimlere iletilerek sonuçlandırılmasının takip edildiği süreçtir.
Çalışanların önerilerini sistem üzerinden ilettikleri, oylama ve değerlendirmelerin yine sistem üzerinden yapılabildiği yapıdır.
Çalışanların Evden çalışma taleplerinin tüm adumlarının takip edildigi ve raporlandığı süreçtir.
Müşteri memnuniyeti, Çalışan memnuniyetlerini ölçmek için hazırlanan süreçlerdir.
Digital imza ile onayların müşteriye iletilmesi, müşteriden gelen evrakların sisteme aktarılması sürecini takip eder.
Sözleşmelerin oluşturulması, ortak platformda düzenlenmesi, takibi ve onayı ile ilgili tüm adımları içerir.
Sigortalıların Randevu taleplerinin alınıp en uygun Anlaşmalı Hastene üzerinden ayarlanması ve takibini sağlayan süreç.
Anlaşmalı kurumların verdigi mğşteri Kabul kotalarıda system üzerinden takip edilmektedir.
Ödeme işlemlerinin kurallar çerçevesinde tanımlanması ve tahsilat taleplerinin sistem tarafından takibidir.
Risk Teftiş yetkilisinin cep telefonundan teftiş edilen Bina/İşyerlerinin degerlendirildigi soru setinin Cep telefonundan dolduruluması. Resimlerinin eklenmesi sonucunda oluşturulan karar ağagı yapısı ile skorlandırılması ve skora göre karar verilmesini saglayan uygulamadır.
Talep edilen işlerin onay sürecinden geçirilerek sistem üzerinden takip edilip raporlanması sağlanır.