Sigortacılık


Sigorta sektöründeki derin uzmanlığımız ile sigortacılık sektörüne özel yazılım çözümleri geliştiriyoruz.


Lider firmalara yönelik inovatif çözümlerimizle sektöre yön veriyor, müşterilerimize benzersiz hizmetler sunuyoruz.

SİZİ SİZİN KADAR TANIYORUZ


Sizi sizin kadar tanıyor, neye ihtiyacınız olduğunu biliyoruz. Köklü bir geçmişe dayanan sigorta sektörü tecrübemiz ile adeta ekibinizin parçası gibi çalışıyor, tüm sigortacılık süreçlerinizi tek merkezde topluyoruz.


Sigorta süreçleri genellikle katı, zahmetli ve uzundur. Uzun başvuru süreleri ve karmaşık evrak işlemleri, sigorta taleplerinin işlenmesini geciktirebilir. Bu zorluklara ek olarak, salgın nedeniyle ortaya çıkan iş ve ekonomik sorunlar, sigorta şirketlerini uzaktan çalışma modellerine, dijital müşteri edinimine ve bulut tabanlı operasyonlara yönlendirmiştir. Sigorta iş akışı otomasyonu, sigorta şirketlerinin süreç akışını kolaylaştırarak iş sonuçlarını önemli ölçüde artırabilir.


İş Süreçleri Yönetimi (BPM) kullanımı, sigorta şirketlerine akıllı iş süreçleri sunarak daha etkili müşteri etkileşimleri ve hızlı talep işleme imkanları sağlar. Sigorta iş akışındaki tekrarlayan ve gereksiz görevler, iş süreci yönetimi yöntemleri sayesinde otomatikleştirilebilir. İş süreci otomasyonu, iş operasyonlarını iyileştirir ve optimize eder, böylece işletmelerin rekabet avantajını sürdürmelerine yardımcı olur.


BPM kullanımı tüm operasyonel süreçleri tek merkezden yönetmeyi sağlayarak, acente yönetimini kolaylaştırır.

Geliştirdiğimiz Bazı Sigortacılık Süreçleri

  • Teklif Süreci

    Tekliflerin talep, hesaplama, risk değerlendirme, onay ve revizyon süreçlerini içerir.

  • Zeyil Süreci

    Düzenlenen poliçeler için kesilen Zeyilnamelerin talep, hesaplama, risk değerlendirme, onay ve revizyon süreçlerini içerir.

  • Poliçe Süreci

    Poliçelerin talep, hesaplama, risk değerlendirme, onay ve revizyon süreçlerini içerir.

  • Limit Süreci

    Aracı kurumlara tanmlanan poliçe onay limitlerinin sistem üzerinden onay aşamaları ile takip edilmesini içerir.

  • Basım Süreci

    Poliçe basım taleplerinin alınıp, onay aşamalarından geçerek oluşturulması ve müşteriye iletilmesi adımları takip edilir.

  • Otorizasyon Süreci

    Sistem üzerinden otorizasyona düşen tekliflerin kural motoru üzerinden onay aşamalarının takip edildigi süreçtir.

  • Reasurans Süreci

    Talep edilen teklif veya tekliflerin Reasurans onaylarının alındığı süreçtir.

  • Talep ve Şikayet Yönetimi Süreci

    Şikayetler ortak havuzda toplanır,  sistem tarafından yönlendirme  ve değerlendirme yapılır. Anket iletilir.


    Hizmet veren kanallar üzerinden mail ile vaka oluşturulup gelen talebe göre süreç başlatılıp yönetmeyi sağlar.


  • Müşteri İletişimi Süreci

    Müşterilerin şirket üzerinde yaptıgı tüm taleplerin takip edildigi süreçtir.


    Call center a yapılan tüm aramaların kullanılan telefon uygulaması ile entegre olup sistem üzerinde tutulması, yapılan tüm taleplerin bu uygulama üzerinden otomatik başlatılmasını saglayan sistemdir. Bu uygulama ile arama yapan tüm kişilerin sistemde yaptıgı tüm aramalar ve talepleri tek ekran üzerinden takip edilir.


    Call center IVR uygulaması ile entegrasyon ile otomatik kayıt oluşturulur ve diğer süreçler tetiklenir.


  • Acente Açılış - Kapanış - Ziyaret Süreci

    Acente/Brokerlerin açılış, kapanış, evrak toplama, ziyaret, raporlama ve onay süreçlerinin yönetilmesi sağlanır.

  • Acente - Müşteri Kartonu

    CRM yapısı kullanılara  Aracı Kurum / Müşterilerin sistem üzerinden yapılan tüm işlemleri tek ekran üzerinden takip edilmektedir.

  • PreFinansman Süreci

    Aracı Kurumlara yapılacak prefinansman ödemelerinin onay adımları ile birlikte sistemden takip edilmesini sağlayan süreçtir.

  • Değer Kaybı Başvuruları Takip Süreci

    Sigorta Madurlarının tüm kanallardan yaptıgı Deger Kaybı taleplerinin ( email, posta vb) tüm adımlarının sistem üzerinden takip edildiği ve raporlandığı süreçtir. 

  • Ek Komisyon Süreci

    Aracı Kurumlara standart verilen kömisyonlar ek verilecek komisyonların onay adımları ile birlikte sistemden takip edilmesini sağlayan süreçtir.

  • Evrak Takip Süreci

    Gelen / Giden evrak takip süreci ile şirkete gelen ve şirketten gönderilen tüm evraklar sistem üzerinden takip edilmektedir. İlgili süreçle sisteme kayıt edilen evraklardan otomatik yeni süreçler oluşturulmaktadır.(Resmi evrak, Deger kaybı, Tebligat, Şikayet vb)

  • Malzeme Takip Süreci

    İdari İşler departmanına yapılan taleplerin sistem üzerinden başlatılması ve hizmetin sonlandırılmasının takibini içerir.

  • Araç ve Km Takip Süreci

    Araç kartonu oluşturularak , araçların talep edilmesi ,  yaptıkları km leri ,  periyodik bakım dönemlerinin takibi, sigortalarının takibi adımları sistem üzerinden yapılabilmektedir.

  • İnsan Kaynakları Süreci

    İzin, Avans/Masraf , evden çalışma taleplerinin yönetildiği süreçlerdir.

  • Marcom Süreci

    Pazarlama Departmanlarından talep edilen işlemlerin tüm adımlarının takip edildigi ve raporlandığı süreçtir.

  • Tebligat - Resmi Yazışma Takip Süreci

    Şirkete gelen resmi evrakların tek kanalda toplanıp ilgili birimlere iletilerek sonuçlandırılmasının takip edildiği süreçtir.

  • Personel Öneri Süreci

    Çalışanların önerilerini sistem üzerinden ilettikleri, oylama ve değerlendirmelerin yine sistem üzerinden yapılabildiği yapıdır.

  • Evden Çalışma Talep Süreci

    Çalışanların Evden çalışma taleplerinin tüm adumlarının takip edildigi ve raporlandığı süreçtir.

  • Anket Süreçleri

    Müşteri memnuniyeti, Çalışan memnuniyetlerini ölçmek için hazırlanan süreçlerdir.

  • Kobi Evrak Süreci

    Digital imza ile onayların müşteriye iletilmesi, müşteriden gelen evrakların sisteme aktarılması sürecini takip eder.


    Sözleşmelerin oluşturulması, ortak platformda düzenlenmesi, takibi ve onayı ile ilgili tüm adımları içerir.

  • Hasta Randevuları Takip Sistemi Süreci

    Sigortalıların Randevu taleplerinin alınıp en uygun Anlaşmalı Hastene üzerinden ayarlanması ve takibini sağlayan süreç.

     

    Anlaşmalı kurumların verdigi mğşteri Kabul kotalarıda system üzerinden takip edilmektedir.

  • Tahsilat - Durdurma Süreci

    Ödeme işlemlerinin kurallar çerçevesinde tanımlanması ve tahsilat taleplerinin sistem tarafından takibidir.

  • Mobil ODF Uygulaması Süreci

    Risk Teftiş yetkilisinin cep telefonundan teftiş edilen Bina/İşyerlerinin degerlendirildigi soru setinin Cep telefonundan dolduruluması. Resimlerinin eklenmesi sonucunda oluşturulan karar ağagı yapısı ile skorlandırılması ve skora göre karar verilmesini saglayan uygulamadır.

  • Digital İşler Onay Süreci

    Talep edilen işlerin  onay sürecinden geçirilerek sistem üzerinden takip edilip raporlanması sağlanır.

Share by: