İletişime Geç
Emakin alt yapısı üzerinde iş süreçleri geliştiriyor, ihtiyaçlarınıza özel terzi işi çözümler üretiyoruz.
Tekliflerin talep, hesaplama, risk değerlendirme, onay ve revizyon süreçlerini içerir.
Sözleşmelerin oluşturulması, ortak platformda düzenlenmesi, takibi ve onayı ile ilgili tüm adımları içerir.
Call center IVR uygulaması ile entegrasyon ile otomatik kayıt oluşturulur ve diğer süreçler tetiklenir.
Alınan tüm teklifler tek bir yerde toplanarak, satın alma süreci otomatik kurallara göre yönetilir.
Şikayetler ortak havuzda toplanır, sistem tarafından yönlendirme ve değerlendirme yapılır. Anket iletilir.
Hizmet veren kanallar üzerinden mail ile vaka oluşturulup gelen talebe göre süreç başlatılıp yönetmeyi sağlar.
Acente/Brokerlerin açılış, kapanış, evrak toplama, ziyaret, raporlama ve onay süreçlerinin yönetilmesi sağlanır.
İdari İşler departmanına yapılan taleplerin sistem üzerinden başlatılması ve hizmetin sonlandırılmasının takibi.
Talep edilen işlerin onay sürecinden geçirilerek sistem üzerinden takip edilip raporlanması sağlanır.
Şirkete gelen resmi evrakların tek kanalda toplanıp ilgili birimlere iletilerek sonuçlandırılması takip edilir.
Çalışanların önerilerini sistem üzerinden ilettikleri, oylama ve değerlendirmelerin yine sistem üzerinden yapılabildiği yapı.
Ödeme işlemlerinin kurallar çerçevesinde tanımlanması ve tahsilat taleplerinin sistem tarafından takibi.
Olası risklerin belirlenen parametrelere göre otomatik olarak hesaplanması ve ilgili teklif vb süreçlerin başlatılması.
Digital imza ile onayların müşteriye iletilmesi, müşteriden gelen evrakların sisteme aktarılması sürecini takip eder.
Kalite prosedürlerine uygun iş adımlarının sistem üzerinde takip edilip, denetimlerin yapılması için platform.
Bugüne kadar 150'nin üzerinde süreç geliştirdik ve geliştirmeye de devam ediyoruz.
Siz ihtiyacınızı söyleyin, gerisini low-code platform üzerinde size uygun geliştirmeleri yapacak uzman ekibimize bırakın.